مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه
کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت خدمت رسانی این نمایندگی ها وکانال های فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود، نیاز به یک نگرش سیستمی و آموزش های تخصصی و حرفه ای هستند.
سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش
- روش های ایجاد نمایندگی در سراسر کشور
- تکنیک های اثربخش کنترل وهدایت نمایندگی ها وکانال های فروش سراسر کشور
- روش های کاهش هزینه های نمایندگی های سراسر کشور
- روش های ارزیابی کمی و کیفی نمایندگان
- روش های بهبود فرایند های ارتباطی بین شرکت و نمایندگان
- استانداردسازی نمایندگان وکانال های بازاریابی فروش خدمات پس از فروش در سراسر کشور
- روش های افزایش فروش نمایندگان سراسر کشور
- روش های ارزیابی نمایندگان
- روش های انتخاب و گزینش اثربخش نمایندگان
- مهارت های عقد قرارداد با نمایندگان
- روش های مدیریت اثربخش نمایندگی ها
- تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
نظارت بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی نمایندگان سراسر کشور
- تنظیم روش ها و جداول پی
برچسبها: کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
سوالات کلاس های استاد خویه www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
برچسبها: کلاس های استاد خویه
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
Subject: مهارتهای کلیدی مامورین توزیع و پخش
دوره آموزشی ویژه مامورین توزیع موزعین و کارکنان پخش و توزیع
Subject: مهارتهای کلیدی مامورین توزیع و پخش
(همامنگی مامور پخش با ویزیتور(ارتباط موثر و مناسب
زبان بدن و اثرات آن در حین توزیع و پخش
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه
مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه
university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی
محتوا (سرفصل) دوره:
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
کارگاه آموزشی کاربردی مهندسی فروش و تکنیک ها و مهارت های استقرار مهندسی فروش

کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی
مهندسی فروش sales engineering
و راهکارها، تکنیک های و مهارت های استقرار سیستم مهندسی فروش در شرکت ها وسازمانها
مدرس و مجری: مهندس علی خویه – ریاست انجمن مهندسی فروش ایران – 09122991608 -
09372991608
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
www.isea.persianblog.ir
برچسبها: کارگاه آموزشی کاربردی مهندسی فروش و تکنیک های استق
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی استراتژی های اقیانوس آبی در برابر اقیانوس قرمز Red Oceans vs. Blu
بسمه تعالی
کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی
استراتژی های اقیانوس آبی در برابر اقیانوس قرمز
Red Oceans vs. Blue Oceans
در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز برگزار گردید.
کارگاهی که ذهن شما را متحول کرده و کسب و کار شما را متمایز می نماید. دوره ای که هم اکنون در بسیاری از سازمان های بزرگ دنیا مورد توجه قرار گرفته است، کارگاهی کاربردی که می تواند تغییراتی آینده محور در کار شما رقم بزند. دوره ای برای برون رفت از بحران و شرایط سخت بازار...
سرفصل های این دوره
هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.
محتوای دوره: برخی از مطالب دوره
· شناخت و درک مفهوم استراتژی اقیانوس آبی و قرمز
آشنایی با لایه های استراتژی های اقیانوسی در کسب و کار
· معرفی مفهوم نوآوری در مدیریت و استراتژی
فرایند های ساخت یک اقیانوس آبی برای کسب و کارها
· مدیریت سرخ در برابر مدیریت آبی، بازاریابی سرخ در برابر بازاریابی آبی ،فروش سرخ و فروش آبی
رهبری نقطه عطف
ایجاد فرایند منصفانه
مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی
· تناقض های استراتژیک اقیانوس آبی
· معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی
تدوین مراحل صحیح استراتژیک اقیانوسی
· ایجاد فرایند اقیانوسی
· مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی
· معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی اقیانوسی
· شش مسیر خلق استراتژی اقیانوس آبی
· شناسایی غیر مشتریان صنعت
· تجدید ساختار مرزهای اقیانوسی
· · ترسیم بوم استراتژی کسب و کار
· سه لایه غیر مشتری ها
· شش اهرم مطلوبیت فروش
· مهره های اصلی در تنگ ماهی
· ارزش های استراتژیک اقیانوسی
شیوه برگزاری
سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی
- مدرس دوره
- آقای مهندس علی خویه و چند تن از مدیران عامل مطرح کشور
- www.khooyeh.com
- مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
- چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

برچسبها: کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی استراتژی های اقیان, Blue Oceans
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید

دوره آموزشی نخبگان مدیریت فروش و بازاریابی
دوره و کارگاه آموزشی نوابغ مدیریت فروش و بازاریابی
نوابغ مدیران فروش و بازاریابی
مدیران فروش و بازاریابی نابغه
انجمن مهندسی فروش ایران برگزار می کند. http://isea.persianblog.ir/
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی سه ماهه نوابغ مدیران فروش و بازاریابی
ویژه مدیران فروش و بازاریابی سطح کشور
مدیران فروش و بازاریابی که به فروش میلیاردی فکر می کنند
با جدیدیترین سرفصل های آموزشی روز دنیا که ویژه مدیران نابغه طراحی شده و در دانشگاه هاروارد تدریس می گردد
برای تمامی مدیران نابغه ای که قصد دارند فروش های میلیاردی داشته باشند
برای تمامی مدیرانی که قصد دارند با جدیدترین متد ها، تکنیک ها و تاکتیک های فروش و بازاریابی کاربردی و اجرایی آشنا گردند.
برای مدیران نابغه و مدیران عاملی که می خواهند پله های طرقی و پیشرفت سازمان خود را با سرعت و خلاقیت طی کنند
برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ای که اجرایی هستند قصد دارند با جدیدترین و به روز ترین متد های مدیریت دنیا آشنا شوند
مدرسان دوره:
استاد علی خویه www.khooyeh.com
www.gmas.ir
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح داخلی و خارجی
عضو انجمن های معتبر دنیا
دارای تجربه فروشندگی و بازاریابی از دوران کودکی
دارای بیش از 13 سال تجربه اجرایی و مدیریتی
مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی که برخی از کتاب های ایشان در دانشگاه های ایران و شرکت های معتبر تدریس و به عنوان منبع دانشگاهی یا منبع کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است.
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقاتی اجرایی کاربردی در زمینه های مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، مهندسی فروش، مدیریت بازار، بازارسازی، CRM، افزایش فروش، افزایش سهم بازار، برندسازی، توانمندسازی، افزایش بهره وری و ...
زمان برگزاری کلاس ها و کارگاه ها:
بر اساس برنامه ریزی زمانی مدیران و زمانبندی کارگاه های آموزشی در روزهای پنجشنبه ها و جمعه ها یا بعد از ساعات اداری
محل برگزاری دوره ها:
به شکل تور آموزشی و گردشی در استان های مختلف یا به شکل ثابت در تهران، کرج، چالوس، بندر انزلی، مشهد و ...
در صورتی که در یک استان تعداد به حد نصاب لازم رسیده باشد در محل های تفریحی و گردشگری همان استان برگزار می گردد.
مدیریت پارتیزانی و چریکی
انجمن مدیریت پارتیزانی ایران برگزار می کند
www.igma.ir
مدیران موفق کسانی هستند که دائما به روز بوده و باجدیدترین متد های مدیریتی دنیا آشنا شده و سعی در پیاده سازی آنها برای بهبود، رشد و پیشرفت سازمان و شرکت می باشند
مدیران حرفه ای کسانی هستند که با قدرت پیش بینی بالا برخوردار بوده و همیشه سعی دارند تا هوش مدیریتی و هوش تجاری خود را ارتقا دهند.
انجمن مدیریت پارتیزانی ایران برگزار می کند
www.igma.ir
دوره آموزشی سه ماهه مدیریت پارتیزانی
برای مدیران نابغه و مدیران عاملی که می خواهند پله های طرقی و پیشرفت سازمان خود را با سرعت و خلاقیت طی کنند
برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ای که اجرایی هستند قصد دارند با جدیدترین و به روز ترین متد های مدیریت دنیا آشنا شوند
مدرسان دوره
خانم دکتر احمدی، خانم دکتر سیما نیلفروشان، آقای دکتر شهرام سپهری و
و استاد علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح داخلی و خارجی
عضو انجمن های معتبر دنیا
دارای تجربه فروشندگی و بازاریابی از دوران کودکی
دارای بیش از 13 سال تجربه اجرایی و مدیریتی
مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی که برخی از کتاب های ایشان در دانشگاه های ایران و شرکت های معتبر تدریس و به عنوان منبع دانشگاهی یا منبع کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است.
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقاتی اجرایی کاربردی در زمینه های مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، مهندسی فروش، مدیریت بازار، بازارسازی، CRM، افزایش فروش، افزایش سهم بازار، برندسازی، توانمندسازی، افزایش بهره وری و ...
زمان برگزاری کلاس ها و کارگاه ها:
بر اساس برنامه ریزی زمانی مدیران و زمانبندی کارگاه های آموزشی در روزهای پنجشنبه ها و جمعه ها یا بعد از ساعات اداری
محل برگزاری دوره ها:
به شکل تور آموزشی و گردشی در استان های مختلف یا به شکل ثابت در تهران، کرج، چالوس، بندر انزلی، مشهد و ...
در صورتی که در یک استان تعداد به حد نصاب لازم رسیده باشد در محل های تفریحی و گردشگری همان استان برگزار می گردد.
برچسبها: مدیران نخبه فروش و بازاریابی, نخبگان مدیریت فروش و بازاریابی, نوابغ مدیران فروش و بازاریابی
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
همایش بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
دوره های آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری ویژه آموزشگاه ها و خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
همایش بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
بازاریابی خدمات آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری
بازاریابی آژانس های مسافرتی ، هواپیمایی و گردشگری ، بازاریابی و فروش
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
برچسبها: همایش بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرت, هواپیمایی و گردشگری و خدمات وابسته
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
کارگاه آموزشی CSM,CRM
دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان
اصول سنجش رضایت مشتریان
تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مرجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 14 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی/ مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع
برچسبها: کارگاه آموزشی CSM, CRM
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
کارگاه مدیریت و سرپرستی اثربخش
کارگاه مدیریت و سرپرستی اثربخش
برچسبها: کارگاه مدیریت و سرپرستی اثربخش
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات مراکز پزشکی و درمانی به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار مراکز پزشکی و درمانی بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
برچسبها: سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته مدیریت
سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی
مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی
برچسبها: سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی مدیریت برند در
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزش
سرفصل دوره های آموزشی در مراکز پزشکی و درمانی به شکل کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی
دوره های مراکز پزشکی و درمانی ویژه آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی
همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی
بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها
مدرس: مهندس علی خویه
برچسبها: مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنای
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
نظر بدهید
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
برچسبها: کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی ا
ادامه مطلب
برچسبها: مدرسه بازاریابی و فروش ایران, علی خویه
ویژگی های یک مشاور شغلی مناسب
مقدمه:
دركشورهای پیشرفته دنیا مشاوره و مشاوران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند برطبق آمار درآلمان برای هر 13 نفر یك مشاور روانشناسی و برای هر شركت به طورمیانگین 3 مشاور تجاری وجود دارد ولی طبق برخی ازآمار دركشورما برای هر 25000 نفر یك مشاور روانشناسی و به طورمیانگین برای هر 230 شركت یك مشاورتجاری وجود دارد. درتجارت و درتبلیغات كشور ما دو مشكل وجود دارد اول اینكه كمبود مشاور وجود دارد دوم اینكه مشاور حرفه ای وجود ندارد دراین مقاله كوتاه سعی شده است به طورخلاصه وظایف و ویژگی های یك مشاور به ویژه مشاور تبلیغات توضیح داده شود.
مشاوران تبلیغاتی یا تبلیغات مشاوره ای:
برخی شركت ها هنوز با سیستم و فرایند مشاوره تبلیغاتی آشنا نشده اند. برخی ازشركت ها ازمشاوره تبلیغاتی استفاده می كنند و برخی دیگر از تبلیغات مشاوره ای تفاوت بین این دو بسیار است شركت های بزرگ دنیا كه كاملاً با تبلیغات آشنایی دارند ابتدا مشاورتبلیغاتی استخدام می كنند و سپس تبلیغات انجام می دهند اما دربرخی شركت هایی كه آشنایی كاملی با تبلیغات ندارند مانند برخی ازشركت های ایرانی تصمیم تبلیغاتی گرفته می شود و سپس دنبال مشاوره می گردند به سوالات زیر توجه كنید.
چرا بسیاری از افراد غیرحرفه ای خود را جای مشاورتبلیغاتی جا می زنند؟ وظایف یك مشاورتبلیغاتی چیست؟ چگونه می توان یك مشاورتبلیغات خوب برای سازمان و شركت درنظر گرفت؟ آیا یك تیزر یا یك گرافیست می تواند یك مشاور تبلیغاتی خوبی باشد؟ یك مشاور تبلیغاتی خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ یك مشاورتبلیغاتی خوب باید دارای چه توانایی هایی باشد؟ برای به كار گرفتن یك مشاور باید به چه نكاتی توجه كنیم؟ آیا شركت های تبلیغاتی می توانند مشاور تبلیغاتی خوبی باشند؟
مشاوران تبلیغاتی درشركتها و سازمانها كمك می كنند تا آرایش سخت افزاری، نرم افزاری و فكر افزاری ارتباطات بازاریابی تقویت شود و اهداف بازاریابی هرچه بیشتر با اهداف سازمانی همسو شود . این همسو شدن می تواند برای یكپارچه سازی منابع بازاریابی، تسهیل فرایندهای بازاریابی، سهولت ارتباطات، خدمات، فروش، تولید و تجزیه تحلیل سازمان باشد.
مشاور تبلیغاتی
مشاور تبلیغاتی كسی است كه بینش و دانش وسیعی در بازاریابی و تبلیغات داشته باشد و با توجه به تخصص ها و دانش های مرتبط با تبلیغات مانند روابط عمومی، ارتباطات، اقتصاد، جامعه شناسی، ادبیات، فلسفه، زبان شناسی، روانشناسی و بازاریابی بتوانند برا ی برنامه ارتباطات بازاریابی شركت به ویژه كمپین تبلیغات آن تصمیم سازی، تصمیم گیری و برنامه ریزی كند.
انواع مشاوران درپروژه های تبلیغات
1- مشاوران پیشبرنده: مشاورانی هستند كه به فكر پیش برد پروژه های تبلیغاتی با تحقیق، توسعه و ارایه راهكارهای خلاقانه هستند. این مشاوران سعی دركشف فرصت های رسانه ای و مخاطبی درتبلیغات هستند.
2- مشاوران مدافع: مشاوران مدافع مانند شركت های مدافع در رقابت ها هستند و با توجه به پیشامد های محیط تبلیغاتی به ویژه رقبا عكس العمل مناسب را تدوین و اجرا می كنند.
3- مشاوران ترسیم گر: مشاورانی كه سعی دربرنامه ریزی دقیق و آینده نگرانه برای پروژه های تبلیغاتی و عوامل مرتبط با آن هستند را مشاوران ترسیم گر می گویند.
انواع مشاوران ازدیدگاههای دیگر:
در ادبیات مختلف سعی درتجزیه و تحلیل انواع مشاوران ومدیران می پردازند و همانطوركه درمدیریت انواع مدیریت و تئوری های مختلفی نیز برای آن وجود دارد برای علم مشاوره و مشاوران نیزنظریه پردازان مختلف سعی كرده اند تا برای مشاوره نیز تقسیم بندی هایی داشته باشند كه به برخی ازآنها اشاره می شود.
برخی از نظریه پردازان مشاوران تجاری، مدیریتی و تبلیغاتی را به دوگروه زیرتقسیم بندی می كنند.
الف) مشاوران سیستمی: نظریه سیستمی یك رشته مطالعات علمی است كه درآن ساختار پدیده ها، وابستگی اجزاء روش ها معیارهای دائم و موقتی، رابطه های درونی و بیرونی، تأثیرهای احتمالی و... مورد بررسی قرارمی گیرند تا بتوانند اصول حاكم براجزا را بسنجند. درمشاوره سیستمی نیز، بررسی و تصمیم گیری درباره ساختاری ازپدیده های علمی، هنری تكنولوژیكی و... كه با وابستگی اجزاء روش ها، معیارهای دایمی و موقتی با رابطه های درونی و بیرونی، با تأثیرهای احتمالی بر روی ذهن ها و فكرهای مخاطبان است. مشاوران سیستم درتبلیغات به بخش های زیرتقسیم می شوند.
1- مشاوران سیستمی مفهومی
2- مشاوران سیستمی عملیاتی
3- مشاوران سیستمی طبیعی و مصنوعی
4- مشاوران سیستمی باز و بسته
5- مشاوران سیستمی ثابت و متغیر
ب) مشاوران استراتژیكی: استراتژی ها به خصوص استراتژی های تبلیغاتی ابزاری هستند كه شركت ها و سازمان ها می توانند بدان وسیله به هدف های بلند مدت بازاریابی خود دست یابد. درحالت دیگر، استراتژی تبلیغاتی علم تنظیم نقشه ای است برای حصول هدف هایی درمرحله ای خاص از ترویج و ترفیع محصول و معرف یا خدمت به بازار.
+ نوشته شده در شنبه شانزدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 14:10 توسط بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت ارتباطات | نظر بدهيد
روانشناسی و بهبود مشتری مداری
روانشناسي يعني : " مطالعه رفتار" يا " مطالعه علمي رفتار موجود زنده" ،" مطالعه علمي رفتار و فرايند هاي رواني " ، علمي كه رفتار و زيرساختهاي آن، يعني فرايندهاي فيزيولوژيكي و شناختي را مطالعه مي كند و در عين حال حرفه اي است كه در آن از دانش حاصل براي حل عملي مسائل انساني ، استفاده ميشود" .
هر چند سابقه علمي روانشناسي بسيار كوتاه است ، اما در همين دوران كوتاه نيز رويدادهاي بسيار و در عين حال مهم باعث گرديده است روانشناسي تا بدين حد در ابعاد مختلف حيات آدمي ، بكار گرفته شود.
امروزه روانشناسی در همه ی عرصه های زندگی دارای کاربرد است. از جمله تحصیل، ازدواج و حتی شغل و حرفه مان....
ما در هر شغل و حرفه ای که مشغول به کار باشیم قطعا با واقعیتی به عنوان " مشتری" رو به رو هستیم...
مشتری به سازمان یا فرد گفته میشود كه محصول یا خدمات دریافت میكند و به عبارت دیگر مشتری به خریدار تولید یا خدمات گفته میشود
مثال: مصرف كننده، مراجعه كننده، خرده فروش، خریداران، نفع برندهها
+ نوشته شده در جمعه هشتم




























