مشاور و مدرس فروش، مشاور فروش و بازاریابی، تکنیک های فروش سریع

کلید های جذب مشتری و افزایش فروش
مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
مشاور فروش، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
مشاور فروش
مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، مدرس فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش، دکتر فروش، مدرس و مشاور
مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
د

 
تاريخ : شنبه هفتم بهمن ۱۳۹۶
کلید های جذب مشتری و افزایش فروش


سهولت سفارش : آسان بودن سفارش کالا به شرکت توسط مشتری است.

تحویل : مناسب بودن تحویل کالا به مشتری که شامل سرعت ،صحت،دقت و مراقبتی است که در فرآیند تحویل اعمال می شود .

نصب : کار انجام شده برای استفاده عملی کالا در مکان از پیش تعیین نگهدارشده آن است .

آموزش مشتری : با این هدف که آن ها از از تجهیزات فروشنده درست تر و موثرتر استفاده کنند .

مشاوره با مشتری : سیستم داده های آماری ،اطلاعات و خدمات مشورتی است که فروشنده مجانا یا در قبال دریافت بهای آن به خریداران ارائه می کند .

تعمیر و نگهداری : برنامه خدماتی شرکت برای کمک به مشتریان تا محصولات خریداری شده را در بهترین شرایط آماده به کار حفظ کنند .

خدمات متفرقه : ضمانت نامه کالایی بهتر ، قرارداد نگهداری بهتر با مشتری منعقد کنند و یا اعطای جایزه وفا داری


برچسب‌ها: مدرس فروش, معلم فروش, استاد فروش, مدرس CRM

ارسال توسط مشاوره فروش، مشاور فروش، مدرس فروش،
مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی

اسلایدر