تاريخ : شنبه هفتم بهمن ۱۳۹۶
کلید های جذب مشتری و افزایش فروش
برچسبها: مدرس فروش, معلم فروش, استاد فروش, مدرس CRM
سهولت سفارش : آسان بودن سفارش کالا به شرکت توسط مشتری است.
تحویل : مناسب بودن تحویل کالا به مشتری که شامل سرعت ،صحت،دقت و مراقبتی است که در فرآیند تحویل اعمال می شود .
نصب : کار انجام شده برای استفاده عملی کالا در مکان از پیش تعیین نگهدارشده آن است .
آموزش مشتری : با این هدف که آن ها از از تجهیزات فروشنده درست تر و موثرتر استفاده کنند .
مشاوره با مشتری : سیستم داده های آماری ،اطلاعات و خدمات مشورتی است که فروشنده مجانا یا در قبال دریافت بهای آن به خریداران ارائه می کند .
تعمیر و نگهداری : برنامه خدماتی شرکت برای کمک به مشتریان تا محصولات خریداری شده را در بهترین شرایط آماده به کار حفظ کنند .
خدمات متفرقه : ضمانت نامه کالایی بهتر ، قرارداد نگهداری بهتر با مشتری منعقد کنند و یا اعطای جایزه وفا داری
برچسبها: مدرس فروش, معلم فروش, استاد فروش, مدرس CRM
ارسال توسط مشاوره فروش، مشاور فروش، مدرس فروش،
آخرین مطالب
.: علی خویهkhooyeh.ir :.




























