تاريخ : پنجشنبه یکم آذر ۱۳۹۷
گلچین
آخرین ارسالی ها
شاخص های موفقیت فروشگاه های زنجیره ای

در زیر برخی از مهمترین شاخص های موثر بر موفقیت فروشگاههای زنجیره ای که توجه و یا عدم توجه به هر کدام می تواند به نوعی موجب تقویت یا ضعف جایگاه یک فروشگاه زنجیره ای نزد مشتریانش شود ارائه شده است. صداقت با مشتری، مشتری مداری، کیفیت کالاها، پراکنش جغرافیایی، سابقه حضور در... ادامه متن
- چالش های پیش روی فروشگاه های زنجیره ای داخلی
- فروشگاه های زنجیره ای در گرجستان
- محل مناسب پیشخوان و صندوق
- جانمایی انبار فروشگاه ها
- طراحی ورودی و مسیر فروشگاه
- ویترین های هوشمند
هایپرمارکت، مال و دپارتمان استور
بزرگترین فروشگاه های آمریکا و کانادا

والمارت بزرگترین شرکتهای خرده فروشی آمریکای شمالی در کانادا، مکزیک و ایالات متحده است آمریکای شمالی خانه بسیاری از بزرگترین خرده فروشان جهان است. در میان خرده فروشی های کانادا، مکزیک و ایالات متحده، درامد خرده فروشی در سال ۲۰۱۵ به ۵.۲۵ تریل... ادامه متن
آینده ی مال ها
تدریس دوره های تخصصی برای پرسنل فروشگاه
تکنیک های فروش بیشتر در فروشگاه
بخش های مختلف مراکز تجاری، پاساژ ها، مال ها و هایپرمارکت ها
راه اندازی هایپرمارکت، مال، مجتمع تجاری و فروشگاه
اداره باشگاه مشتریان فروشگاه
رازهای طراحی در فروشگاههای خردهفروشی
برندسازی مراکز تجاری و فروشگاه ها
برچسبها: مشاور فروشگاه, مشاور فروش, مشاور بازاریابی, دکتر فروش
ارسال توسط مشاوره فروش، مشاور فروش، مدرس فروش،
آخرین مطالب
.: علی خویهkhooyeh.ir :.







































